»Vedno skušam v umetniško delo pritegniti vse to, kar naj bi bilo zunaj njega – čustva in hotenja, povezana z njim, kako recimo upaš, da ti bo koristilo ali kako nisi imel dovolj časa zanj ali kako se je premaknil termin razstave … vse te ustvarjalne pogoje, ki naj bi bili nekaj zunaj umetnosti, skušam nagovoriti s samim umetniškim delom.«
»Slika je redek primer umetnikovega figurativnega fovističnega dela zunaj muzejske zbirke.«
»Sodobnost umetniškega dela ni pogojena z časom njegovega nastanka, ampak s tem, kako umetniško delo deluje v določenem času in prostoru.«
»Moje delo je bilo navdihnjeno s tem, kako je znala uporabiti besedo, kako je znala biti umetnost sama zase.«
»Umetniško delo je s koncem modernizma izgubilo svojo intrinzično vrednost in svojo avtonomijo ter smo včasih negotovi glede načinov, kako ga nasloviti, kako o njem govoriti.«
»To delo, ki me prikazuje, kako streljam na dva priseljenca, če je to umetniško delo, me ne nasmeji. Zakaj za vraga bi me to nasmejalo?«
»Prav osvobajajoče je, da nisem vpet v to, kar se pričakuje od fotografije, kaj naj bo na njej, kako mora biti osvetljena in še vse te druge 'pravilnosti'.«
»Z njo lahko pokažemo, kako pomembno je restavriranje umetniških del, kako pomembno je postaviti zgodbe žensk v ospredje.«
»Kako v urbanem kontekstu vzpostaviti stik z naravo, z naravnim, s svojim izvorom, s svojo avtentičnostjo? Kako vzpostaviti umetniško delo zunaj običajnih sodobnoplesnih konceptov? Nam to narekujejo pogoji dela ali naš notranji vzgib ali klic po spremembi?«
»A vendar ji prav ti netipični umetniški materiali, ki jih najdemo v kozmetičnih, živilskih in gradbenih trgovinah, omogočajo zanjo značilen izraz.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju